LAVA CAKE

 Dragi moji, evo prvog recepta s novim fotoaparatom. 🥹 (suza u oku, ponosna sam na sebe).

 Kad sam krenula s food blogom fotoaparat je bila stavka za koju sam znala da će kad tad doći ali nekako do sada nije bilo vrijeme. 

Kad s magarca skočite na konja ne očekujte da će taj konj odmah trčati 300km/h nego ga morate pripremiti na trku. Učim se, nije lako, fokus bježi na sve strane, lovi on mene lovim ja njega 🤯🤣 ipak, na nekom fotkama sam ja uspjela njega uhvatiti. 

Lava cake je današnji nedjeljnji specijalitet i divno je pasao nakon punjenih paprika 🤪 receptić nikad lakši, Dolcela mi je uskočila i ostavila dovoljno vremena da ja sat vremena lovim fokus na rastopljenom sladoledu.

Probajte i svakako sudjelujte u nagradnom natječaju. Meni se ide u Rovinj, nadam se da će mi ga Lava Cake i omogućiti 🤪😊


RECEPT :

• Dolcela Lava Cake smjesa

• 2 jaja

• 2-3 žlice tople vode


• Sladoled od vanilije


• 2 reda čokolade za kuhanje

• Žlica ulja


POSTUPAK :

U smjesu dodajte 2 jaja i 2-3 žlice tople vode. Miksati 1 minutu na najjačoj brzini te staviti u zagrijanu pećnicu na 220 (bez) ili 200 (s ventilatorom). Smjesu možete rasporediti u kalupe za muffine ili u protvan promjera 20 cm pa ćete imati tortu kao ja. 

Dok se torta peče, otopite čokoladu na pari sa žlicom ulja. Malo prohladiti.

Gotov kolač ostaviti da se hladi 5 minuta. Tortu preliti otopljenom čokoladom i servirati sa sladoledom od vanilije. I to je to 🫶❤️








Comments

Popular Posts